Technologie
Kawasaki

Poskytnout jezdci dokonale ovladatelný výkonný motocykl s jedinečnou individualitou a vyspělými technologiemi a užít si tak radost z jízdy, tak to je přesně náš cíl.

Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy společnost Kawasaki představila svůj první motocyklový motor, dávalo vždy vývojové oddělení Kawasaki důraz na technologický vývoj a inovace svých motorů a podvozků. I díky tomu jsou naše dnešní motocykly vybaveny tou nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje...

IMU - Inerciální měřící jednotka Kawasaki

Kombinací proprietárního softwaru (software s uzavřeným kódem) a dynamického modelování (aktuální data z gyroskopu) umožňuje ve spolupráci s inerciální jednotkou Kawasaki IMU (Inertial Measurement Unit) mít ještě přesnější povědomí o aktuálním stavu podvozku, což je ten správný klíč k posunu elektroniky motocyklů Kawasaki na ještě vyšší úroveň.

Více

ACC Adaptivní tempomat Kawasaki

ACC (Adaptive Cruise Control) udržuje stálou rychlost motocyklu předem nastavenou jezdcem, ale také upravuje rychlost motocyklu tak, aby byla zachována vhodná vzdálenost od vozidla před ním.

Více

KEBC - Motorová brzda Kawasaki

Kawasaki Engine Brake Control (KEBC) - neboli motorová brzda Kawasaki umožňuje jezdci nastavit si úroveň brždění motorem přesně podle jeho aktuálních požadavků.

Více

KLCM - Kawasaki Launch Control (kontrola rozjezdů)

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) tedy kontrola rozjezdů optimalizuje zrychlení elektronickým řízením výkonu motoru tak, aby nedošlo k prokluzu zadního kola při ostrém rozjezdu například při sprintu, nebo na startu závodu atd...

Více

Elektronický tempomat Kawasaki

Elektronický tempomat od Kawasaki umožňuje motocyklu jet stálou, Vámi přesně definovanou rychlostí. Tato funkce pomáha řidiči snižit únavu a zvyšuje jízdní komfort na dlouhých cestách.



Více

Indikátor ekonomické jízdy "ECO"

Indikátor ekonomické jízdy se zobrazí na přístrojovém panemu v případě, že má motocykl právě v ten okamžik ideální (ekonomickou) spotřebu paliva. Tedy spotřebu s maximálním možným dojezdem.

Více

Zdvojené vstřikování paliva

Dva samostatné vstřikovače, každý se samostatnou rolí, pracují při různých otáčkách tak, aby poskytovaly jak velmi rychlou odezvu na každé přidání plynu, tak i co nejvyšší výkon při vysokých otáčkách.

Více

KTRC - Kontrola Trakce Kawasaki (3 režimy)

3-stupňová KTRC (Kawasaki Traction Control), je sofistikovaný systém kontroly trakce od Kawasaki, který je vhodný pro různé styly jízdy od sportovní až po cestovní.

Více

KTRC - Kontrola Trakce Kawasaki (1 režim)

KTRC (Kawasaki Traction Control) je systém kontroly trakce zadního kola zabraňující jeho prokluzu při akceleraci na různém povrchu.

Více

Launch Control - kontrola rozjezdů pro MX motocykly

Launch Control Mode je motokrosový startovní režim, který pomáhá jezdcům optimalizovat start tím, že minimalizuje protočení zadního kola při startu.

Více

Volitelné palivové mapy (3 výkonové režimy)

Tři režimy výkonu, neboli tři power módy umožňují jezdci nastavit si pomocí změny palivové mapy výkon motoru svého motocyklu ve třech stupních dle jeho aktuálních požadavků.

Více

Režim úspory paliva

Režim úspory paliva si může každý jezdec snadno aktivovat sám, když přepne řídící jednotku motoru na palivovou mapu, která snížením výkonnostních charakteristik šetří palivo, a tak zvyšuje dojezd motocyklu.

Více

Zdvojené škrtící klapky

Zdvojené škrtící klapky Kawasaki umožňují dosažení vyššího výkonu a zároveň umožňují přesnější ovládání a dávkování plynu.

Více

Asistovaná, antihopingová spojka

Na základě závodní technologie byl tento pokročilý asistent vyvinutý tak, aby umožnoval využít maximálně brzdného účinku motoru a zároveň zabraňuje zablokování zadního kola při rychlém podřazování.

Více

Volitelné palivové mapy (výkonové režimy)

Volitelné palivové mapy (výkonové režimy) Kawasaki umožňují jezdci změnit nejen odezvu na přidání plynu, ale i maximální výkon motoru tak, aby vyhovoval aktuálním jízdním situacím.

Více

S-KTRC - Sportovní kontrola trakce Kawasaki

S-KTRC (Sport-Kawasaki Traction Control) je systém prediktivní kontroly trakce založený na závodní technologii, jehož cílem je pomoci jezdcům jezdit na závodní dráze s maximálním zrychlením.


Více

KQS - Kawasaki Quick Shifter (rychlořazení)

KQS - Kawasaki Quick Shifter neboli rychlořazení umožňuje jezdcům řazení nahoru a dolů bez použití spojky.

Více

EV (elektricky poháněné motocykly)

Silniční elektromotocykly Kawasaki jsou poháněny kompaktním bezkomutátorovým elektromotorem, který nabízí silnou akceleraci a okamžitou odezvu na povely plynové rukojeti.

Více

Režim WALK Mode (s reverzním chodem)

Tento pohodlný režim pomáhá při manévrování s motocyklem například na parkovišti. Při zapnutí tohoto režimu se otevřením plynu pohybuje motocykl dopředu rychlostí chůze. Uzavřením plynu za „nulový“ bod motocykl couvá.

Více

KEBC - Motorová brzda Kawasaki

KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) umožňuje jezdcům zvolit si preferovanou individuální míru brzdění motorem.

Více

KTRC - Kontrola trakce Kawasaki (3 režimy, 9 úrovní)

KTRC (Kawasaki TRaction Control) - tedy kontrola trakce od Kawasaki s 9ti úrovněmi nastavení je nejpokročilejší systém kontroly trakce, kterou továrna Kawasaki nabízí ve výbavě svých motocyklů. Tato kontrola trakce nabízí jak maximální sportovní jízdní výkon stroje, tak i poklidnou jízdu s velkou jistotou na kluzkém povrchu.

Více

Motocykl s nulovými emisemi

Tento model je poháněn elektromotorem a při provozu neprodukuje žádné emise.



Více

Sada ke snížení výkonu - pro skupinu ř.p. A2 (dle normy Euro4 a Euro5)

Sada ke snížení výkonu upraví motocykl tak, aby jeho motor poskytoval výkon maximálně 35 kW, a splňoval tak omezení řidičských oprávnění skupiny A2 a také vyhovoval potřebám autoškol pro výcvik jízdy na motocyklech.

Více

Elektronicky ovládané škrticí klapky

Kromě vstřikovačů paliva jsou nyní plně elektronicky ovládané také škrtící klapky v sání, takže do motoru putuje vždy jen optimálně složená směs. To vše má za následek velmi jemný a hladký chod motoru, přesnou distribuci výkonu, vysoký maximální výkon a nízké emise. Elektronicky ovládané škrticí klapky dále umožňují aplikaci pokročilých elektronických asistentů, které pomáhají jezdci lépe ovládat svůj stroj za jakýchkoliv situací.

Více

KCMF - Asistent průjezdu zatáčkou Kawasaki

Za pomoci nejnovějšího pokročilého softwaru Kawasaki a zpětné vazby od inerciální jednotky Bosch IMU (Inertial Measurement Unit) monitoruje KCMF parametry motoru a podvozku v zatáčce - od nájezdu do zatáčky, přes apex, až po výjezd ze zatáčky - modulací brzdné síly a jemnou korekcí výkonu motoru usnadňuje plynulý přechod z brždění až k akceleraci a naopak. Toto vše pak pomáhá jezdcům udržet v každé zatáčce ideální jízdní stopu.

Více

Funkce e-boost

Díky funkce e-boost mohou jezdci po omezenou dobu získat větší výkon. Při aktivaci tohoto systému  je zrychlení silnější a maximální rychlost se též zvyšuje.

Více

Kompresorem přeplňovaný motor Kawasaki

Obrovský potenciál kompaktního a velmi účinného přeplňovaní motoru byl navržen zcela interně a je dokladem jedinečné pokročilé technologie, kterou majoritně vlastní skupina Kawasaki Heavy Industries (KHI).

Více

KTRC - Kontrola Trakce Kawasaki (2 režimy)

Dva režimy kontroly trakce KTRC pokrývají širokou škálu jízdních podmínek. Nabízejí buď ostřejší nastavení pro maximální sportovní jízdní výkon, nebo klidnější nastavení ideální pro běžnou jízdu nebo na mokrý a kluzký povrch.

Více

KQS - Kawasaki Quick Shifter (rychlořazení)

KQS - Kawasaki Quick Shifter neboli rychlořazení umožňuje jezdcům řazení nahoru a dolů bez použití spojky.

Více
Zobrazit více CLOSE

Technologie podvozku

Výsledkem našeho pokročilého inženýrství, důkladného testování a neustálé snahy o vynikající spolehlivost, bezpečnost a maximální výkon jsou technologie, z nichž těží konstrukce našich motocyklů jen to nejlepší a zaručují Vám tak bezpečnou a zábavnou jízdu se spoustou skvělých zážitků...

Zobrazit více CLOSE