Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy společnost Kawasaki představila svůj první motocyklový motor, dávalo vždy vývojové oddělení Kawasaki důraz na technologický vývoj a inovace svých motorů a podvozků. I díky tomu jsou naše dnešní motocykly vybaveny tou nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje...

ACC Adaptivní tempomat Kawasaki

ACC (Adaptive Cruise Control) udržuje stálou rychlost motocyklu předem nastavenou jezdcem, ale také upravuje rychlost motocyklu tak, aby byla zachována vhodná vzdálenost od vozidla před ním.

Pokročilá verze elektronického tempomatu Kawasaki ACC udržuje stálou rychlost nastavenou jezdcem, ale také upravuje rychlost motocyklu tak, aby byla zachována vhodná vzdálenost od vozidla před ním. Tento systém využívá přední radarový senzor s milimetrovými vlnami ke skenování prostoru před motocyklem v jeho jízdním pruhu. Systém bere v úvahu blízkost vozidla vpředu, sklon vozovky, rychlost otáčení předního a zadního kola a nastavení odstupu od vozidla vpředu zvoleného jezdcem (blízký, střední nebo vzdálený odstup). Pokud je vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla nedostatečná, systém nařídí snížení rychlosti. Když není potřebné razantní snížení rychlosti, lze tohoto zpomalení dosáhnout brzděním motorem; při potřebě razantnějšího zpomalení systém aktivuje i brzdy. Jakmile se odstup vrátí na danou úroveň, systém nařídí opětovné zvýšení rychlosti a přidáním plynu se vrátí na předem nastavenou rychlost.