Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy společnost Kawasaki představila svůj první motocyklový motor, dávalo vždy vývojové oddělení Kawasaki důraz na technologický vývoj a inovace svých motorů a podvozků. I díky tomu jsou naše dnešní motocykly vybaveny tou nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje...

Volitelné palivové mapy (3 výkonové režimy)

Tři režimy výkonu, neboli tři power módy umožňují jezdci nastavit si pomocí změny palivové mapy výkon motoru svého motocyklu ve třech stupních dle jeho aktuálních požadavků.

Volitelné režimy výkonu umožňují zvolit si aktuální výkon motoru a odezvu škrticí klapky tak, aby tyto vyhovovaly aktuálním podmínkám a požadavkům jezdce. Například u supersportu Ninja ZX-10R jsou k dispozici tři režimy: plný, nízký (který omezuje výkon na přibližně 60% plného) a střední režim, který spadá mezi tyto dva režimy. Více než pouhé rozdělení křivek výkonu v režimu Full a Low se výkonové charakteristiky ve středním režimu liší v závislosti na otáčkách motoru a poloze škrticích klapek. Při méně než 50% použití škrticí klapky je výkon motoru v podstatě stejný jako v nízkém režimu. Otevření škrticí klapky o více než 50% však umožňuje využít až plného výkonu. Tento pokročilý systém řízení motoru umožňuje mít mírný charakter motoru v běžných jízdních situacích, s možností využít maximální výkon pro rychlou akceleraci. Variabilní střední režim nabízí jezdcům schopnost měnit si výkon motoru a jeho distribuci  vědomým používáním ovládání plynu (buď pro snadné ovládání při jízdě ve městě, nebo pro lepší odezvu, když jezdec požaduje rychlou akceleraci). Tento druh technologie umožňuje využívat supersportovní motovykly v širokém spektru použití i v provozu.