Newsletter

Oficiální newsletter Kawasaki

7 Listopad 2023 Kawasaki vhání čerstvý vítr do kategorie motocyklů o objemu 500 ccm!



Již od legendární Kawasaki Mach III z roku 1969 dodává označení „Kawasaki 500“ energii, úsměv a nadšení jezdcům po celém světě. Pro rok 2024 se Kawasaki chystá vnést čerstvý vítr do kategorie motocyklů o objemu 500 ccm s novou sportovní Ninjou 500 a agresivním naháčem Z500, aby se připojila k bitvě o nejprodávanější motocykly pro mladé jezdce!



Agresivně stylizovaný Z500 je poháněn zcela novým řadovým dvouválcovým vodou chlazeným motorem, vybaveným asistovanou antihopingovou spojkou. Tato nová pohonná jednotka je umístěna v lehkém příhradovém šasi, které mladým jezdcům poskytuje snadnou a intuitivní manipulaci a v kombinaci s nízkým sedadlem též pohodlně dosáhnou na zem i menší piloti. Zkušení jezdci zase rádi využijí mrštnost a výhody svižného zatáčení a změn směru a též okamžitou odezvu na plyn u nové agilní pohonné jednotky nejen při sportovních víkendových jízdách.

Základní model Z500 je pro rok 2024 vybavený LCD přístrojovým panelem. Z500 bude k dispozici také jako model ze speciální edice (Z500 SE) s vlastním jedinečným lakováním a doplněný stylovým klínem pod motorem, barevným TFT přístrojovým panelem poskytujícím možnost propojení s chytrými telefony prostřednictvím aplikace Kawasaki Rideology. Z500 SE bude mít i seriově montovanou zásuvku USB-C.

Podle trhu, kde se bude Z500 prodávat, bude možné verzi SE též dovybavit o kouřové plexi, ochranný kryt chladiče, kryt sedadla spolujezdce, tankpad a kneepady. Pokud jde o originální příslušenství, může si budoucí majitel Z500 (SE) dále vybrat z velkého množství plexiskel (čiré nebo kouřové), vyššího sedadla ERGO-FIT (+30 mm), tankvak a nebo parádní originální proužky na ráfky.

Nově se také představila i Ninja 500 a Ninja 500 SE v novém, ještě agresivnějším vzhledu s hranatou maskou a komplexním dravým vrstveným designem. Ninja 500 i Z500 splňují evropské licenční předpisy pro řízení s ř.p. skupiny A2, ale rozšiřují svou působnost i mezi zkušené jezdce s touhou po hravém motocyklu s nízkým sedadlem. Samozřejmostí je až dechberoucí ovladatelnost při nízké rychlosti odpovídající skutečně agilnímu sportovnímu stroji.

Nabídka originálního příslušenství, zahrnuje naopak možností zvýšit výšku sedadla řidiče o 30 mm pomocí vyššího sedla ERGO-FIT, což umožňuje jezdcům přizpůsobit si motocykl na míru. A pro ty, kteří chtějí vlastnit Ninju 500 se zvýšenou specifikací hned po vybalení z krabice, je Ninja 500 Special Edition jako stvořená. Ninja 500 SE je vybavena vlastní unikátní barevnou grafickou úpravou, standardně obsahuje bezklíčové zapalování Kawasaki KIPASS, barevný TFT přístrojový panel a praktickou USB-C zásuvku. Stejně jako Z500 SE bude možné i Ninju 500 dovybavit o řadiu originálních dílů včetně krytu chladiče, tankvaku a nebo například krytu sedadla spolujezdce.

Ve třídě pětistovek je rok 2024 tím správným časem na nákup nového stroje od Kawasaki!

  
 
Barvy Z500 pro rok 2024 jsou:


Z500
  • Metallic Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray (BK1)
Z500 SE
  • Candy Persimmon Red/Metallic Flat Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray (RD1)
  • Candy Lime Green/Metallic Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray (GN2)
 
Barvy Ninji 500 pro rok 2024 jsou:

Ninja 500
  • Metallic Spark Black/Metallic Flat Raw Graystone (BK1)
Ninja 500 SE
  • Lime Green/Ebony (GN1)
  • Metallic Matte Dark Gray/Metallic Flat Spark Black/Metallic Moondust Gray (GY2)

Pro modely