Newsletter

Oficiální newsletter Kawasaki

6 Říjen 2023 Kawasaki mění pravidla hry s novou hybridní Ninjou 7 HEV



Společnost Kawasaki nedávno v Paříži představila své první čistě elektrické EV motocykly pro kategorii A1. Nyní učinila další vývojový krok představením prvního sériově vyráběného Silného Hybridu" na světě - Ninja 7 HEV.



Zcela nová Ninja 7 Hybrid nabízí již nyní pohled do budoucnosti silničních motocyklů, avšak výhody těchto motocyklů budete moci sami vyzkoušet na showroomech Kawasaki již v roce 2024!

Srdcem Ninji 7 HEV je inovativní, zbrusu nový řadový, dvouválcový, vodou chlazený čtyřtaktní motor o objemu 451 ccm – doplněný o manuální nebo automaticky řazené převody + trakční motor a baterie - tedy futuristická kombinace, která nabízí řadu nových jízdních možností a výkon motoru 43,5 kW, který díky funkci „e-boost“ vzroste na úctyhodný hybridní výkon 51,1 kW.

Pokud jde o rozměry je Ninja 7 Hybrid motocyklem střední třídy, který ovšem nabízí výkon objemové třídy 650 ccm až 700 ccm s okamžitým zrychlením, který dokonce konkuruje supersportovním modelům litrové kategorie co se týká okamžitého zrychlení z místa (s využitím funkce e-boost od Kawasaki, kterou jsme již viděli na prvních EV strojích). Spotřeba paliva je srovnatelná s třídou 250 ccm a můžete si vychutnat sportovní jízdu s řazením tlačítkem. Kromě toho mohou jezdci přepínat mezi třemi jízdními režimy (SPORT-HYBRID, ECO-HYBRID, EV**), z nichž každý nabízí odlišný jízdní charakter, protože se přizpůsobí široké škále jízdních situací.

Mezi další inovace patří zastavení při volnoběhu, kdy se spalovací motor zastaví, aby se šetřilo palivo a snížily se tak i emise, dále  mód Automatic Launch Position Finder (ALPF), který když je zvolen automaticky volí první rychlostní stupeň při stání, plus režim chůze vpřed a vzad pro podporu a manévrování při nízké rychlosti například při parkování.

S využitím speciálně navržené verze známého trubkového rámu od Kawasaki, je celý balíček velmi kompaktní (benzinový motor a 9kW trakční elektromotor a odhaluje zdvojenou pohonnou jednotku společně s 48V lithium-iontovou baterií uloženou blízko středu šasi pro ideální rozložení hmotnosti. Pokud jde o styl s vzhled, nová Ninja 7 Hybrid je vyvedena v jedinečné barevné úpravě HEV kombinující matnou limetkově zelenou se stříbrnou a černou kapotáží předurčenou stejně jako její technické inovace odlišit tento motocykl od běžné produkce.

Ergonomicky uvolněná, ale sportovní jízdní pozice usnadňuje jezdci manipulaci s tímto motocyklem a směřuje jeho pohled směrem k prvotřídnímu kokpitu s pečlivě promyšlenému uspořádání. Vše je navrženo tak, aby bylo ovládání intuitivní a vzbuzovalo důvěru. Barevný TFT přístrojový panel nabízí připojení chytrého telefonu prostřednictvím aplikace RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE, což přispívá k lepšímu zážitku z jízdy na tomto motocyklu.

Jako první svého druhu nastavuje Ninja 7 Hybrid laťku pro hybridní motocykly. Tento revoluční model, nabízí ty nejlepší prvky modelů ICE a EV a je schopen jezdit jak ve městech, tak po okreskách, ale i dálnicích... Je silnější než byste kdy řekli. Díky svému vzrušujícímu charakteru a četným inovacím, které si mohou jezdci už brzy užít, Ninja 7 Hybrid skutečně zahajuje novou éru zážitků z jízdy na motocyklu.
 
Silné hybridní systémy kombinují spalovací motor (ICE) s elektromotorem pro výkonnou jízdu a díky velké kapacitě baterie jsou schopny jet pouze na elektřinu.
** Režim EV Ninja 7 Hybrid může být užitečný v určitých situacích, kdy je vhodná tichá jízda, například v obytných oblastech nebo v parkovacích garážích. Rychlost a dojezd jsou však omezené.



Pro modely

Ninja 7 Hybrid 2024
2024
Ninja 7 Hybrid
Podrobnosti k modelu