Newsletter

Oficiální newsletter Kawasaki

1 Leden 2023 Co všechno umí nová Ninja H2 SX model 2023?



Nová Kawasaki Ninja H2 SX nyní přichází i v roce 2023 jako ten nejpokročilejší Sport-Tourer od Kawasaki. Tento motocykl se vyznačuje promyšleným spojením těch nejpokročilejších technologií, obrovského výkonu, skvělého podvozku a maximálního jízdního komfortu. Nově přichází speciální elektronické funkce, jako například radarem řízený systém ARAS, adaptivní tempomat, automatická světla a nebo detekce mrtvého úhlu v zrcátkách. Do nového 6,5” barevného TFT přístrojového panelu je integrován nový informační systém Kawasaki SPIN. Zažijte vzrušení z jedinečného přeplňovaného motoru, který je ideální k dálkovému cestování, ale i pro každodenní ježdění. Nejlepší technologie je ta, která Vám otevře nové možnosti - Ninja H2 SX - ENGINEERED TO BE FREE!
Co všechno tedy umí nová Ninja H2 SX model 2023?
  • Kompresorem přeplňovaný motor má nové naladění s důrazem na střední pásmo otáček a nízkou spotřebu.
  • Automatická světla AHB (Auto Hi Beam). Model 2023 nově využívá kamerového senzoru k vyhodnocení jasu světel vozidel jedoucích před Vámi, pouličního osvětlení atd. AHB automaticky zapíná nebo vypíná dálková světla podle potřeby.
  • Nová generace bezklíčkové zapalování Kawasaki KIPASS (dříve na 1400GTR).
  • Nová generace se systém monitorování tlaku v obou pneumatikách (TPMS) (dříve na 1400GTR).
  • Šestiosá inerciální jednotka Bosch, zvládá pracovat s: akcelerací / bržděním, levým a pravým náklonem, wheelie / stopie + dopočítává i vybočení (vyosení) doleva / doprava podél svislé osy (hlídá a zamezí případnému highsideru).
  • Přisvěcování do zatáček pomocí dat z IMU Bosch.
  • Asistent rozjezdu do kopce VHA aktivovaný přední i zadní brzdou.
  • Signál nouzového zastavení ESS - tvrdé brždění aktivuje blikání brzdového světla.
  • Adaptivní tempomat ACC - pomocí radaru si motocykl sám hlídá odstup od vozidla vpředu.
  • Varování před kolizí FCW - Pokud není zapnutý tempomat, motocykl varuje rozblikáním TFT panelu před hrozící srážkou.
  • Hlídání "mrtvého úhlu" v zrcátkách BSD - pokud je v mrtvém úhlu jiné vozidlo, rozbliká se kontrolka ve zpětném zrcátku.
  • System ARAS - tedy přední radar, zadní radar hlídá okolí motocyklu a dle výše zmíněných systémů vám dá důrazně najevo, že aktuálně hrozí nebezpeší kolize.
  • Velký, barevný 6.5” TFT přístrojový panel se smartphone konektivitou.
  • Kawasaki SPIN - informační systém, který Vám dovolí zrcadlit aplikace třetích stran na TFT panelu motocyklu.
  • Plná podpora Rideology App - to znamená, že lze nastavovat vše vzdáleně z mobilu. (komunikace pomocí Bluetooth).
  • Samozřejmostí je zobrazování aktuálních náklonů, přetížení na brzdách, akceleraci na panelu přístrojů včetně hodnoty přeplňování kompresorem.
  • Verze SE má navíc elektronický semi-aktivní podvozek KECS s plnou konektivitou - tzn. nastavováním všech hodnot i vzdáleně pomocí telefonu.
  • Pokročilá kontrola trakce a nastavitelné výkonové režimy jsou samozřejmostí.
  • Quickshifter (oboustranný) KQS.
  • Motorová brzda KEBC.
  • Asistent rychlých rozjezdů (launch control) KLCM.
  • Inteligentní (náklonové ABS) KIBS.
  • Kontrola průjezdů zatáčkou (KCMF).
  • Asistovaná antihopingová spojka.
  • A ještě mnoho dalšího...

Pro modely

Ninja H2 SX 2022
2022
Ninja H2 SX
Podrobnosti k modelu
Ninja H2 SX 2023
2023
Ninja H2 SX
Podrobnosti k modelu
Ninja H2 SX SE 2023
2023
Ninja H2 SX SE
Podrobnosti k modelu