Technologie
Kawasaki Technologie podvozku

Již od roku 1950, kdy Kawasaki představila první motocyklový motor, vývojové oddělení Kawasaki vždy dávalo důraz na vývoj a inovace motorů i podvozků. I díky tomu naše dnešní modely jsou vybaveny nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje. 

Tyre Pressure Monitoring System

Tyre Pressure Monitoring System (TPMS) je systém monitorující tlak vzduchu v pneumatice během jízdy.

Hlídání správného tlaku vzduchu v pneumatice je velice důležité, neboť to velmi ovlivňuje ovladatelnost motocyklu. Jízda s nízkým tlakem v pneumatice může zapříčinit i její proražení, či jiné poškození. Vzduch z pneumatiky přirozeně zvolně utíká. Proto je důležitá pravidelná kontrola tlaku v pneumatice.
TPMS průběžně monitoruje tlak díky sensorům v předním a zadním kole a zobrazuje jeho hodnotu na displeji. Tlak vzduchu se liší (zvyšuje se) se zahříváním pneumatiky. Inteligentní systém TPMS však bere toto v úvahu a přepočítává tlak vzduchu při teplotě 20°.
Pokud dojde k poklesu tlaku, zobrazí se symbol pneumatiky na displeji, aby byl řidič varován.
U modelu GTR1400 je doporučený tlak 290 kPa pro přední i zadní kolo. Pokud tlak poklesne pod hodnotu 220 kPa, tak systém ihned upozorní řidiče.
TPMS není jen pomocníkem nahrazujícím manuální kontrolu tlaku vzduchu, ale zejména má varovat řidiče, pokud dojde k náhlému propíchnutí či proražení pneumatiky, a tím předejít případné nehodě.