Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy Kawasaki představila první motocyklový motor, vývojové oddělení Kawasaki vždy dávalo důraz na vývoj a inovace motorů i podvozků. I díky tomu naše dnešní modely jsou vybaveny nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje. 

Režim úspory paliva

Režim úspory paliva, který si muže jezdec aktivovat, prepne rídící jednotku motoru na palivovou mapu, která snížením výkonnostních charakteristik šetrí palivo a zvyšuje dojezd.

Jezdec si tlacítkem na rukojeti muže zapnout režim úspory paliva. Rídicí jednotka motoru se prepne na úspornejší palivovou mapu, která snížením výkonnostních charakteristik šetrí palivo a zvyšuje dojezd. Cílem tohoto režimu je snížení spotreby paliva pri jízde konstantní rychlostí. Pri jízde oblastmi s nedostatkem cerpacích stanic nebo pri dlouhých výletech napríc kontinenty je schopnost prekonat delší vzdálenost na stejné množství paliva vítaným plusem. Aby byl režim úspory paliva co nejúcinnejší, vyžaduje jemnou práci s plynem. Napríklad pro model 1400 GTR to znamená udržovat otácky motoru pod 6000ot, plyn pod 30%, a rychlost do 160 km/h. Režim úspory paliva prispívá k výrazným úsporám paliva na dlouhých cestách, zvlášte pokud se soucasne rídíte indikátorem ekonomické jízdy.