Technologie
Kawasaki Technologie podvozku

Výsledkem našeho pokročilého inženýrství, důkladného testování a neustálé snahy o vynikající spolehlivost, bezpečnost a maximální výkon jsou technologie, z nichž těží konstrukce našich motocyklů jen to nejlepší a zaručují Vám tak bezpečnou a zábavnou jízdu se spoustou skvělých zážitků...

Monokokový rám Kawasaki

Originální monokokový hliníkový rám od Kawasaki je dutá kompozitová konstrukce jdoucí nad motorem, která umožňuje dosáhnout štíhlé stavby celého motocyklu a využívá motor jako nosný prvek pro dasažení ideální tuhosti a pevnosti.

Monokokový rám Kawasaki je speciální hliníkový kompozit vyvinutý společností Kawasaki. Zejména u velkoobjemových motocyklů je monokokový rám ideálním řešením k dosažení uzké stavby celého motocyklu. Kromě propojení předního a zadního odpružení, je monokokový rám současně airboxem a místem pro umístění akumulátoru, což umožňuje snížit hmotnost celého motocyklu. Rám typu monokok byl vyvinut inženýry Kawasaki již v 80´ letech pro závodní speciál třídy Grand Prix. V době, kdy byly běžné ocelové trubkové rámy, způsobil hliníkový monokokový rám motocyklu Kawasaki KR 500 velké překvapení. První využití na sériovém motocyklu bylo v roce 2000 na motocyklu Kawasaki Ninja ZX-12R. Od té doby se tento rám pravidelně vyskytuje na našich velkoobjemových motocyklech.