Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy Kawasaki představila první motocyklový motor, vývojové oddělení Kawasaki vždy dávalo důraz na vývoj a inovace motorů i podvozků. I díky tomu naše dnešní modely jsou vybaveny nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje. 

KTRC (2-stupňová)

Dva režimy kontroly trakce KTRC pokrývají širokou škálu jízdních podmínek. Nabízejí buď ostřejší nastavení pro sportovní jízdní výkon, nebo klidnější nastavení ideální pro běžnou jízdu nebo na mokrý a kluzký povrch.

Můžete si vybrat ze dvou režimů nastavení kontroly trakce. Režim 1 upřednostňuje maximální zrychlení vpřed. Režim 2 zajistí, aby nedošlo k proklouznutí zadního kola na hladkém nebo kluzkém povrchu. Kontrola trakce zle i úplně vypnout.