Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy společnost Kawasaki představila svůj první motocyklový motor, dávalo vždy vývojové oddělení Kawasaki důraz na technologický vývoj a inovace svých motorů a podvozků. I díky tomu jsou naše dnešní motocykly vybaveny tou nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje...

KQS - Kawasaki Quick Shifter (rychlořazení)

KQS - Kawasaki Quick Shifter neboli rychlořazení umožňuje jezdcům řazení nahoru a dolů bez použití spojky.

Oboustranné rychlořazení (Kawasaki Quick Shifter - KQS), je navrženo tak, aby pomohlo jezdcům maximalizovat zrychlení jejich motocyklu například na okruhu tím, že umožňuje řazení bez spojky a při plně otevřeném plynu. V rámci milisekund detekuje, že byl vyvinut tlak, nebo tah na řadicí páku, následně vyšle signál do řídící jednotky motoru - ECU, na okamžik se vypne zapalování, aby bylo možné zařadit na vyšší rychlostní stupeň, aniž byste vymáčkli páčku spojky. U motocyklů, které nabízejí i podřazování bez spojky, systém během zpomalení automaticky reguluje otáčky motoru (meziplyny), takže je možné podřadit na nižší převodový stupeň také bez použití spojky. Rychlořazení funguje nad 2500 otáček za minutu až do maximálních otáček.