back to model

Technologie
Kawasaki Technologie podvozku

Výsledkem našeho pokročilého inženýrství, důkladného testování a neustálé snahy o vynikající spolehlivost, bezpečnost a maximální výkon jsou technologie, z nichž těží konstrukce našich motocyklů jen to nejlepší a zaručují Vám tak bezpečnou a zábavnou jízdu se spoustou skvělých zážitků...

KECS - Elektronicky řízený podvozek Kawasaki

KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) tedy elektronicky řízený podvozek se v reálném čase přizpůsobuje stavu vozovky a jízdním podmínkám a poskytuje tak ideální potřebnou úroveň tlumení a pružení podvozku pro každou jízdní situaci.

Systém KECS, tedy elektronicky řízený podvozek Kawasaki se v reálném čase přizpůsobuje podmínkám na silnici a poskytuje ideální úroveň tlumení požadované elektronickým nastavením podvozku tak, aby vyhovovalo rychlosti motocyklu a rychlosti zdvihů zavěšení. Rovněž je bráno v úvahu i brždění, které systému umožňuje zvládnout i sklon motocyklu, který může nastat při brzdění přední brzdou.
Ovládání podvozku je realizováno pomocí elektromagnetického ventilu s přímým ovládáním, což umožňuje extrémně rychlou reakční dobu, díky čemuž je KECS ideální i pro sportovní využití, kde je přirozený pocit rozhodující pro to, abyste měli dobrý pocit na svém motocyklu. Integrované snímače zdvihu na vidlicích i na zadním tlumiči poskytují informace o rychlosti zdvihu a kompresi v reálném čase. Vstup z cívek snímače do KECS ECU je doplněn informacemi poskytnutými IMU o (zrychlení a zpomalení) a FI ECU (rychlost motocyklu). KECS ECU poté směruje proud do solenoidů, aby upravily tlumení dle dané jízdní situace.
Volitelné režimy nastavení podvozku umožňují jezdcům zvolit si měkčí nebo tvrdší základní nastavení.