Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy Kawasaki představila první motocyklový motor, vývojové oddělení Kawasaki vždy dávalo důraz na vývoj a inovace motorů i podvozků. I díky tomu naše dnešní modely jsou vybaveny nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje. 

Dvojité klapky sání

Dvojité klapky sání umožňují navýšení výkonu a zároveň přesnější ovládání a dávkování plynu.

Sportovní motocykly poslední doby používají větší klapky sání pro větší výkon.
Klapky s větším průměrem však při náhlém otočením plynu razantně zvýší tah motoru, někdy více, než by jezdec očekával.
Motocykly se vstřikováním paliva mají obvykle jednu klapku na válec. Motocykly s dvojitou klapkou sání mají dvě klapky na válec. Hlavní klapky jsou ovládány plynovou rukojetí (tedy řidičem),a  druhé klapky jsou ovládány řídící jednotkou ECU, která s naprostou přesností reguluje přívod vzduchu, aby bylo dosaženo hladké a plynulé reakce na plyn. Stejně tak i tok vzduchu plynoucího přes klapky sání do spalovacího prostoru je plynulejší, a  tím se zvšuje výkon motoru.
Stejně jako další technologie od Kawasaki, i tato byla navržena, aby byl jezdci poskytnut maximální výkon při zachování přirozené a přesné zpětné vazby. Kawasaki využívá tuto technologii jož na mnoho modelech.