back to model

Technologie
Kawasaki Technologie podvozku

Výsledkem našeho pokročilého inženýrství, důkladného testování a neustálé snahy o vynikající spolehlivost, bezpečnost a maximální výkon jsou technologie, z nichž těží konstrukce našich motocyklů jen to nejlepší a zaručují Vám tak bezpečnou a zábavnou jízdu se spoustou skvělých zážitků...

Asistent rozjezdu do kopce VHA (Vehicle Hold Assist)

Systém VHA (Vehicle Hold Assist), se aktivuje, když jezdec zastaví a pevně sešlápne, nebo zmáčkne páčku brzdy (přední, nebo zadní), aktivuje tak zadní brzdu, která motocykl "podrží" na místě, což umožní jezdci uvolnit ruku či nohu z brzdy.

Systém VHA (Vehicle Hold Assist) se aktivuje tehdy, pokud jezdec zastaví a pevně sešlápne, nebo zmáčkne páčku brzdy (přední,či zadní) a aktivuje tak zadní brzdu, která motocykl "podrží" na místě, což umožní jezdci uvolnit ruku či nohu z brzdy. Kromě tlaku brzdové kapaliny systém posuzuje úroveň sklonu vozovky, rychlost předního a zadního kola, aktuální polohu plynu a spínač bočního stojánku, aby zjistil, zda byly splněny všechny provozní podmínky. Když jezdec zastaví, systém VHA se spustí poté, co jezdec vyvine dané množství tlaku (buď na přední, nebo zadní brzdu). Pumpa ABS vyvíjí tlak, čímž aktivuje zadní brzdu a na přístrojové desce se rozsvítí kontrolka, aby jezdec věděl, že může uvolnit brzdy a motocykl  zůstane stát na svém místě. Systém se automaticky vypne, když jezdec přidá plyn, aby se rozjel, případně při vyklopení bočního stojánku, a nebo 10 minut po aktivaci systému. Jezdec může systém sám deaktivovat rychlým stisknutím a uvolněním brzdové páky (na méně než 1 sekundu).