back to model

Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy Kawasaki představila první motocyklový motor, vývojové oddělení Kawasaki vždy dávalo důraz na vývoj a inovace motorů i podvozků. I díky tomu naše dnešní modely jsou vybaveny nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje. 

ASSIST & SLIPPER spojka

Na základě závodní technologie byl tento asistent vyvinutý tak, aby umožnoval využít maximálně brzdného účinku motorku a zároveň zabraňuje blokování zadního kola při podřazování.

Navržena dle požadavků závodního oddělení, Assist & Slipper spojka využívá dvou typů vaček ( asistenční a prokluzové ) k přitlačení lamel, nebo naopak k jejich rozpojení. Během běžné jízdy lamely přitlačovány k sobě. Toto umožńuje snížit sílu přítlačných pružin spojky, což má za následek lehčí ovládání spojkové páčky. Při náhlém velkém brzdném účinku motoru během podřazování, dochází k odlačení spojkového koše a tedy k rozpojení spojkových lamel. To zabrání zadní pneumatice poskakování, případně zablokování.