Newsletter

Oficiální newsletter Kawasaki

7 Říjen 2021 Kawasaki vydává informace o nové společnosti, o novém směřování a nových produktech...

Na tiskové konferenci v Tokiu 6. října pronesl prezident nově vzniklé společnosti Kawasaki Motors, Ltd., Hiroshi Ito projev, který jednak sděluje veřejnosti detaily o nově vzniklé společnosti, ale také nastínil řadu dalších důležitých novinek a o směřování do budoucnosti.
                            
V rámci briefingu o obchodní politice pan Ito vysvětlil odůvodnění založení nové společnosti Kawasaki Motors, Ltd., která se zaměří na výrobu dvoukolových motorových vozidel, terénních čtyřkolých vozidel, vodních skútrů Jet Ski a motorů pro všeobecné použití.
 
Nová společnost je vytvořena tak, aby poskytovala větší flexibilitu, rychlost a autonomii v rozhodování, což je považováno za jádro její schopnosti rychle reagovat na nové trendy trhu a pružně reagovat nejen novými produkty, ale také využívat nové, vyspělé technologie.
 
Kromě nových informací o společnosti během briefingu zazněly také informace o technických inovacích a to o v nedávné minulosti představeném hybridním EV motocyklu kombinující benzínový motor a elektrickou energii a také první pohled na motor vyvíjený na základě Ninji H2 poháněný vodíkem.

Jeden z hlavních pilířů nové strategie společnosti Kawasaki Motors, Ltd., je zaměřený na udržitelný růst a prostřednictvím toho zvýšit firemní sílu a hodnotu značky na předpokládaný čistý prodej ve výši 1 bilionu jenů do roku 2030.
Část této změny zahrnuje novou vizuální identitu značky, včetně celosvětového přijetí loga „River Mark“, které již znáte například z modelu Ninja H2, jako synonymum pro značku Kawasaki spolu se sloganem: Let the Good Times Roll - slogan uznávaný našimi zákazníky po celém světě.
 
Společnost Kawasaki Motors, Ltd. soustředí svou energii výhradně na motocykly, terénní čtyřkolá vozidla, vodní skútry a motory, přičemž bude usilovat o uhlíkovou neutralitu spojující veškeré znalosti a dědictví získané během desetiletí výroby a touhu čelit novým výzvám s novými formami hybné síly.
 
Novým cílem společnosti je představit do roku 2025 deset motocyklů EV nebo Hybrid, a také byly představeny plány na vývoj pěti nových vyspělých čtyřkolových vozidel se standardním pohonem ve stejném časovém rámci.
Nová společnost není jen o samotných produktech, ale také o vývoji nových technologií, jako je umělá inteligence, integrace radarové technologie a rozhraní zaměřené na zákazníka, jako je například aplikace Kawasaki Rideology, která spojuje smartphone zákazníka s vozidlem prostřednictvím Bluetooth.
 
Za tímto účelem produktové plánování a návrh produktu získá větší investice, zatímco využití digitálních technologií bude urychleno. Společnost pracuje na základě toho, že konektivita a interakce s produktem budou v příštích letech exponenciálně růst, přičemž Kawasaki Motors, Ltd. je jedním z klíčových hráčů v této specializované oblasti.
Společnost Kawasaki Motors, Ltd. plánuje do roku 2025 představit až 16 nových modelů ročně se zaměřením na prémiové oblasti i standardní kategorie s marketingovými aktivitami propagujícími tradici a inovace. U elektrických a hybridních vozidel je plán stejně ambiciózní se závazkem představit 10 nových modelů již do roku 2025.
 
Nově založená společnost Kawasaki Motors, Ltd., bude usilovat o bezpečnou, vzdáleně propojenou společnost, která transformuje pohyb lidí a zboží a zároveň nabídne řešení, která pokryjí její energetické a environmentální ambice.