Newsletter

Oficiální newsletter Kawasaki

6 Říjen 2021 Kawasaki odhalila nový symbol firemní identity - logo River Mark.

Společnost Kawasaki Heavy Industries (KHI) s více než 120-ti letou historií, sdružuje výrobní podniky vyrábějící produkty se zaměřením na moře, zemi, vzduch a dokonce i na hluboký vesmír. V návaznosti na oznámení o vytvoření nové společnosti v rámci skupiny Kawasaki vytvořené za účelem výhradního zaměření na výrobu motocyklů a samostatných motorů, nyní tato společnost Kawasaki Motors Ltd. zavádí novou firemní identitu, která odráží jak aspekt dědictví tohoto globálního podniku, tak symbolizuje i nadšení a optimismus do další budoucnosti.

Znak, nebo chcete-li logo River Mark - je stylizovaná prezentace japonského znaku, který označuje ŘEKU. River Mark se poprvé objevil již v roce 1870, kdy byl spatřen na vlajkách lodí vlastněných tehdejší loděnicí Kawasaki Tsukiji Shipyard, předchůdcem společnosti Kawasaki Heavy Industries.

Společnost byla vytvořena panem Shōzo Kawasaki v roce 1878 a společnost se nejprve soustředila na stavbu lodí, která splnila touhu Japonska vyvážet zboží, aby ostrovní národ zaujal své pevné místo na mezinárodní obchodní scéně. Díky dobré pověsti v oblasti námořních inovací a kvality stavby se ambiciózní společnost brzy rozšířila do stavebnictví, kolejových vozidel, výroby parních strojů a dále výrobků, které konečně překonaly hranice naší Země - vytvořením svého prvního letadla.

V klíčových bodech století a vývoji této obrovské společnosti s globálním dosahem a pověstí byl opět použit znak River Mark, jehož aplikace je omezena na nejvýznamnější produkty Kawasaki své doby. V moderní době se River Mark znovu dostal do popředí, protože se znovu objevil na kapotách unikátních strojů Kawasaki, Ninja H2 a Ninja H2R poháněných vlastními silami navrženými a vyrobenými přeplňovanými motory, odhalenými v roce 2015. Nyní, 6. října 2021, Kawasaki prohlásila, že nastal čas přijmout slavný River Mark jako svůj oficiální symbol firemní identity a toto jednoduché, ale úžasné logo je hlavním identifikačním symbolem pro společné úsilí mnoha společností a jejich různé produkty v komerčním i veřejném spotřebitelském prostředí.

Pan Masaya Tsuruno, generální ředitel Kawasaki Motors Europe, v komentáři k zavedení nového loga uvedl: "Svět se za poslední století a v celé historii společnosti Kawasaki neuvěřitelně změnil - v posledních několika letech víc a víc." Když zavádíme naši novou korporátní identitu s River Markem v jádru, snažíme se udělat další, odvážný krok v oblasti technologií a inženýrství a také zlepšit životy bezpočtu lidí na celém světě se zaměřením na udržitelnost a rozvíjející se nové technologie. Zatímco některé věci se mění, jiné zůstávají konstantní, například náš závazek být nejlepší v námi zvolených oborech; River Mark je vhodným symbolem tohoto závazku... "