Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy společnost Kawasaki představila svůj první motocyklový motor, dávalo vždy vývojové oddělení Kawasaki důraz na technologický vývoj a inovace svých motorů a podvozků. I díky tomu jsou naše dnešní motocykly vybaveny tou nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje...

Volitelné palivové mapy (výkonové režimy)

Volitelné palivové mapy (výkonové režimy) Kawasaki umožňují jezdci změnit nejen odezvu na přidání plynu, ale i maximální výkon motoru tak, aby vyhovoval aktuálním jízdním situacím.

Power módy neboli výkonnové režimy nabízí jezdcům pomocí změny palivové mapy vybírat si mezi plným nebo sníženým výkonem motoru. Zatímco plný výkon nijak neomezuje maximální výkon motoru, v režimu pro nižší výkon je maximální výkon omezen a zároveň je i mírnější reakce na přidání plynu. Jezdci se tak mohou rozhodnout pro použití režimu nízkého výkonu například za deštivého počasí, či při jízdě ve městě v kolonách a nebo využít plný výkon motoru například při sportovní jízdě. Kromě režimu Full Power (maximální výkon) je k dispozici druhý režim (Low, tedy nízký výkon) a nebo u některých modelů tři alternativní režimy (Full, Middle, Low), ve kterých je maximální výkon omezen na nízkou, nebo střední úroveň a i odezva škrticí klapky je o něco mírnější.