Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy Kawasaki představila první motocyklový motor, vývojové oddělení Kawasaki vždy dávalo důraz na vývoj a inovace motorů i podvozků. I díky tomu naše dnešní modely jsou vybaveny nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje. 

Power mode 3-stupňový

Tři stupňový Power mode umožňuje nastavit výkonový režim motoru ve třech stupních. 

3-stupňový Power mode umožňuje nastavit výkonový režim motoru ve třech stupních, tak aby vyhovovali daným podmínkám. Např. Ninja ZX-10R má k dispozici režimy: plný výkon, nízký výkon (což omezí výkon motoru asi na 60% celkového výkonu) a režim středního výkonu, který spadá mezi předchozí dva. Výkon motoru v režimu středního výkonu se liší v závislosti na otáčkách motoru a poloze škrticí klapky. V případě že je škrticí klapka otevřena na méně než 50%, je výkon motoru v podstatě stejný, jako v režimu nízkému výkonu. Nicméně, při otevření škrticí klapky na 50% a více, výkon motoru není nijak omezen a takřka se shoduje s režimem plný výkon. Tento vyspělý systém řízení motoru umožňuje mírnější charakter motoru v běžných jízdních situacích, s možností velmi rychle dosáhnout plného výkonu např. při potřebě maximálního zrychlení.