Technologie
Kawasaki Technologie podvozku

Již od roku 1950, kdy Kawasaki představila první motocyklový motor, vývojové oddělení Kawasaki vždy dávalo důraz na vývoj a inovace motorů i podvozků. I díky tomu naše dnešní modely jsou vybaveny nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje. 

Monocoque rám

Kawasaki monococque rám je dutá konstrukce jdoucí nad motorem pro umožnění štíhlé konstrukce motocyklu a využívají motor jako nosný prvek rámu.

Kawasaki monococque rám je speciální hliníkový kompozit vyvinutý Kawasaki. Zejména u velkoobjemových motocyklů je monocoque rám ideálním řešením k získání uzké stavby podvozku.
 Kromě spojení zadního a předního odpružení, monococque rám je současně airboxem a místem pro baterii, což umožní snížit hmotnost.
Rám typu monocoque byl vyvinut inženýry Kawasaki již v 80´ letech pro závodní speciál třídy Grand Prix. V době, kdy byly běžné ocelové trubkové rámy, způsobil hliníkový monocoque rám modelu KR500 velké překvapení.
Poprvé použitý na sériovém motocyklu byl v roce 2000 na modelu ZX-12R. Od té doby se tento rám pravidelně vyskytuje na našich velkoobjemových motocyklech.