Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy Kawasaki představila první motocyklový motor, vývojové oddělení Kawasaki vždy dávalo důraz na vývoj a inovace motorů i podvozků. I díky tomu naše dnešní modely jsou vybaveny nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje. 

KTRC (1-stupňová)

KTRC (Kawasaki TRaction Control) je systém kontroly trakce zadního kola zabraňující jeho prokluzu při zrychlení.

Při akceleraci na kluzkém povrchu je možné, že dojde k prokluzu zadního kola, které se v ten moment točí rychleji než přední kolo. KTRC systém kontroly trakce byl vyvinut, bay zabránil smyku zadního kola a případné ztráty kontroly nad motocyklem. Podobně jako systém ABS, který zabraňuje zablokování kola při brzdění, tak KTRC zabraňuje jeho prokluzu při akceleraci.
 KTRC využívá senzor rychlosti kola k monitorování rychlosti otáčení zadního i předního kola. Když systém zjistí, že zadní kolo se otáčí rychleji než přední (dochází k prokluzu), tak výkon motoru je na malý moment redukován, aby bylo umožňeno opět získat grip (přilnavost) na zadním kole. KTRC také pomáhá při náhlé ztrátě adheze zadního kola, například na nčistotě, nebo bélé čáře, ale i poklopoch v silnici. KTRC ovládá zapalování, objem vstřikovaného paliva a objem nasávaného vzduchu. Díky této trojkombinaci je systém KTRC velice citlivý a plynulý, a jeho zásah do řízení jezdec ani nepozná. Kawasaki motocykl ovšem jezdce informuje, že došlo k prokluzu zadního kola, a to zobrazením obrázku na displeji.
.