back to model

Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy společnost Kawasaki představila svůj první motocyklový motor, dávalo vždy vývojové oddělení Kawasaki důraz na technologický vývoj a inovace svých motorů a podvozků. I díky tomu jsou naše dnešní motocykly vybaveny tou nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje...

KTRC - Kontrola trakce Kawasaki (3 režimy, 9 úrovní)

KTRC (Kawasaki TRaction Control) - tedy kontrola trakce od Kawasaki s 9ti úrovněmi nastavení je nejpokročilejší systém kontroly trakce, kterou továrna Kawasaki nabízí ve výbavě svých motocyklů. Tato kontrola trakce nabízí jak maximální sportovní jízdní výkon stroje, tak i poklidnou jízdu s velkou jistotou na kluzkém povrchu.

Naše 9ti stupňová kontrola trakce KTRC kombinuje ty nejlepší prvky z dřívějších systémů kontroly trakce od Kawasaki. Jezdci si mohou vybrat ze tří režimů, z nichž každý nabízí postupně vyšší úroveň reakce (prokluzu). V každém režimu jsou dále k dispozici tři úrovně, které si jezdec může také vybrat, a tím se volí více či méně prokluzu (předvolby pro každý režim jsou předprogramované pro snadný výběr za jízdy ovladačem na levé rukojeti).
jedná se tedy o tedy celkem devět různých možných nastavení. Jezdci se také mohou rozhodnout systém uplně vypnout.


Nový systém KTRC kombinuje logiku a řízení dřívějších systémů řízení trakce od Kawasaki (S-KTRC a 1-režimový KTRC) v každém režimu. Primární operace je podobná jako u S-KTRC, která upřednostňuje maximální dopřednou akceleraci pomocí prediktivního zásahu. Pokud by však při provozu v jakémkoli režimu byla detekována nadměrná rychlost otáčení zadního kola, výkon motoru se sníží na úroveň, kde lze znovu získat přilnavost, což poskytuje jezdci jistotu tím, že usnadňuje jemnou jízdu na kluzkém povrchu.

V závislosti na typu motocyklu je v menu také režim do deště - tedy Rain. Ten lze zapnout a vypnout nezávisle na KTRC. Aktivace dešťového režimu nastaví KTRC na režim 3+ a také omezuje výkon, točivý moment a zjemní odezvu na přidání plynu. Podobně jako u nastavení Low Power (nizký výkon) je snížen maximální výkon motoru a reakce na plyn je také mírnější...