Technologie
Kawasaki Technologie podvozku

Výsledkem našeho pokročilého inženýrství, důkladného testování a neustálé snahy o vynikající spolehlivost, bezpečnost a maximální výkon jsou technologie, z nichž těží konstrukce našich motocyklů jen to nejlepší a zaručují Vám tak bezpečnou a zábavnou jízdu se spoustou skvělých zážitků...

K-ACT ABS - Pokročilý aktivní ABS systém Kawasaki

K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS je vyspělý protiblokovací brzdový systém propojující přední a zadní brzdu pro stabilní brzdění i s plně naloženým cestovním motocyklem.

K-ACT ABS je důmyslný protiblokovací brzdový systém navržený tak, aby zabránil zablokování předního i zadního kola během brzdění. K-ACT ABS byl navržen zejména pro cestovní motocykly, u kterých se provozní hmotnost pohybuje okolo 300kg, a to před naložením zavazadel a jízdou se spolujezdcem. K-ACT propojuje přední a zadní brzdu a monitoruje, jakou brzdnou sílu jezdec vyvíjí na přední i zadní brzdu a bere v potaz aktuální rychlost motocyklu, aby bylo zajištěno velmi účinné brzdění při zachování ideální stability podvozku. Řekněme například, že jezdec zmáčkne páčku přední brzdy. Aby nedocházelo k naklánění motocyklu dopředu, aktivuje K-ACT ABS ECU i zadní brzdu (pomocí hydraulického čerpadla), aby bylo zajištěno udržení rovnováhy mezi přední a zadní částí motocyklu. Pokud jezdec sešlápne pedál zadní brzdy, systém aktivuje také přední brzdu, aby rovnoměrně rozložil hmotnost a brzdnou sílu tak, aby se zadní kolo nezablokovalo. Dle rychlosti motocyklu systém K-ACT vyhodnotí optimální rozložení brzdného účinku, a zajistí tak silný a stabilní brzdný účinek i těžším cestovním motocyklům.